sobota, 2 marca 2013

Energetyczny pomarańcz



Post ten powstał w wyniku inspiracji jaką stała się moja nowa fryzura, a raczej jej płomienny kolor. Potrzebowałam nowych rozwiązań w ubiorze i makijażu, co skłoniło mnie do poszukiwania najlepiej kojarzących się barw.

(to nie ja, ale kolor oddany idealnie)

           Nie do końca byłam przekonana o słuszności w wyborze nowego koloru, ale doszłam do wniosku, że to wyjątkowo twarzowy kolor dla każdego, bez względu na wiek i płeć:


a także na kolor karnacji:


        Najbardziej przypadły mi do gustu cztery zestawy kolorystyczne, choć oczywiście można by je mnożyć bez końca.

Po pierwsze - pomarańcze z pomarańczem:



Po drugie - pomarańcze i szarości:


Po trzecie intensywne róże i pomarańcze:


I po czwarte pomarańcze i turkusy:


              Dwa pierwsze zestawienia są z gatunku tych bezpiecznych, nie gwarantują spektakularnego efektu, ale można czuć się w nich elegancko i komfortowo. Pozostałe dwa zestawy są raczej dla osób zdecydowanych i odważnych, jednak dodają energii, odświeżają cerę i zarażają optymizmem.

1 komentarz:

  1. kolor niesamowity, ja nie mam odwagi :) Ciesze się, że wpis o wyłączeniu weryf. obrazkowej się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Buttons