sobota, 14 lutego 2015

Biała zima...wiosna ?

Jednym z moich noworocznych postanowień, jest powrót do blogowania. Co prawda jest to blog firmowy i zdawałoby się nastawiony na promocję sklepu jednak znajduję sporo frajdy w wynajdowaniu trendów, inspirowaniu siebie i innych kolorem, fakturą czy smakiem. Po części blog ten obrazuje też procesy decyzyjne i sposób poszukiwań nowych produktów dla sklepu, co jest ciekawym rzutem okiem na  część mojej pracy "od zaplecza". Mam  nadzieję, że uda mi się w tym roku mały reportaż z manufaktury ceramiki w której eksperymentuję ze szkliwami, a także skrót nowości z targów w Guanghzhou. Chciałabym też żeby zawsze coś pysznego pojawiało się w czwartki, to może być trudne, bo u nas ktoś zawsze jest na diecie :-) No i... tutoriale, moja pięta Achillesowa- pomysłów bez liku, ale wbrew pozorom te kilka zdjęć obrazujących wykonanie jakiegoś produktu to dla mnie męczące zajęcie.
Tyle tytułem wstępu, pobożnych życzeń i zobowiązań. 

W zasadzie miało być o wiośnie, nadchodzących trendach, kolorach i prognozach. Ale ja jakoś tak nie nasyciłam się zimą. Nie, żebym była fanką mrozu, zamieci, lodu na drogach i odmrożeń; tylko krajobrazu zimowego mi brak.


No tak naprawdę to ten krajobraz to urzekająca jasnością, kliniczną czystością i nieskazitelnością BIEL. I co prawda za oknem szaro,buro i nie zimowo, ale bielą nasycimy oczy i wiosną jak donoszą największe modowe magazyny z New York Fashion Week.

Biały może być zarówno codzienny casual look, jak ten wg Glamour


jak i bardziej romantyczny miejski szyk:


Swoją drogą uwielbiam te proste a jednocześnie idealne w formie sukienki Michaela Korsa. ale zakochałam się w stylizacji znalezionej na fashionsy.com


Modelka trochę może rozciągnięta i buty też akurat nie moja wrażliwość, ale reszta bardzo smaczna.
Podoba mi się też ta monochromatyczność, bez kontrastów z ewentualnie płynnie  przechodzącymi odcieniami. I co ważne wiadomo jaki kolor dodatków, biżuterii, torebek, butów...
Nie obyłoby się bez inspiracji prosto z manzuko.com


A Wy cieszycie się na białą wiosnę w sukienkach i koronkach, czy wolicie kolor?

2 komentarze:

  1. Kolor i to najlepiej jak najbardziej intensywny, ale dzięki temu można spokojnie dobierać białe dodatki, żeby nie spowodować oczopląsu. ;)
    Witam z powrotem i cieszę się na wszelkie reportaże, tutoriale i inspiracje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od przyszłego tygodnia będzie kolorowo :-) . Dziękuję za słowa zachęty, miło wiedzieć, że ktoś tu zagląda z przyjemnością.

      Usuń

Buttons